1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна пошта):
Костик Сергій Іванович, завідувач Сектору матеріально–технічного забезпечення,
м. Київ, вул. Банкова, 11, корпус 1, кабінет №424, індекс 01220,
телефон (044) 255-71-25, телефакс (044) 255-77-51, електронна пошта:sik@dus.gov.ua;
2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.1. Найменування -
2.2. Код за ЄДРПОУ -
2.3. Місцезнаходження -
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів -
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: папір і картон оброблені, 17.12.7
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 (дев’ять) найменувань 3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Банкова, 11, Державне управління справами, індекс 01220
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: листопад-грудень 2014 року (за окремими замовленнями протягом п’яти робочих днів від дати отримання замовлення)
4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю www.dus.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.09.2014 оголошення № 163975
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12.11.2014 оголошення № 189894
5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.12.2014 оголошення № 206319
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю -
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі 5 (п’ять)
6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЙ ОФІС»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпап» (Київська філія);
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМА-К»;
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»
6.3. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків.
1) 34539087
2) 37590041
3) 30198424
4) 31904237
5)25394112
6.4. Місцезнаходження/місце проживання.
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЙ ОФІС»: 02152, м. Київ,
вул. Серафимовича, 3-А;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес»: 02094, м. Київ, вул. Червоноткацька, 71;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпап» (Київська філія): 03022, м. Київ, вул. Васильківська, 34, корп. А, офіс 306;
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМА-К»: 03062, м. Київ, проспект Перемоги, 67, корп. 1;
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»: 04073, м. Київ,
вул. Куренівська, 2Б
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час) 14.10.2014 час: 10-00
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час) 14.10.2014 час: 15-00
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 5 (п’ять)
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів) -
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів.
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЙ ОФІС» - 207 939,72 грн. (з ПДВ)
Ціна одиниці товару (з ПДВ):
Папір ТМ «LazerCopy» 500л (А-4) – 40,26 грн.;
Папір ТМ «LazerCopy» 500л (А-3) – 80,46 грн.;
Папір COLORCOPY 500л (А-4) – 106,26 грн.;
Папір COLOR COPY 250л (А-4) – 145,50 грн.;
Папір COLORCOPY 250л (А-3) – 291,0 грн.;
003R97683 XEROX COLOTECH + Supergloss 125л (А-3) – 329,46 грн.;
Папір COLORCOPYGlossy 250л (А-3) – 327,0 грн.;
Папір кольоровий двосторонній POP’SET (9кольорів) (700x1000) – 3,48 грн.;
Папір офсетний білий (640х900) – 1,14 грн.
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес» – 279 729,48 грн. (з ПДВ)
Ціна одиниці товару (з ПДВ):
003R93268 XEROX«Business» TFC 500л(А-4) – 44,40 грн.;
003R93271 XEROX «Business» TFC 500л(А-3) – 89,28 грн.;
003R94646 XEROX COLOTECH + 500л (А-4) – 128,70 грн.;
003R94671 XEROX COLOTECH + 250л (А-4) – 173,82 грн.;
003R94672 XEROX COLOTECH + 250л (А-3) – 347,16 грн.;
003R97683 XEROX COLOTECH + Supergloss 125л (А-3) – 290,34 грн.;
003R90368 XEROX COLOTECH + Silk Coated 250л (А-3) – 447,24 грн.;
Папір кольоровий двосторонній POP’SET (9кольорів) (700x1000) – 13,68 грн.;
Папір офсетний білий (640х900) – 1,02 грн.
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпап» (Київська філія) - 294 455,84 грн.
(з ПДВ)
Ціна одиниці товару (з ПДВ):
000R93268 XEROX«Business» TFC 500л (А-4) – 47,32 грн.;
000R93271 XEROX«Business» TFC 500л (А-3) – 94,47 грн.;
000R94646 XEROXCOLOTECH + 500л (А-4) – 101,22 грн.;
000R96671 XEROXCOLOTECH + 250л (А-4) – 140,57 грн.;
000R94672 XEROXCOLOTECH + 250л (А-3) – 285,63 грн.;
003R97683 XEROXCOLOTECH + Supergloss 125л. (А-3) – 250,99 грн.;
003R90368 XEROXCOLOTECH + SilkCoated 250л. (А-3) – 571,12 грн.;
Папір кольоровий двосторонній POP’SET (9кольорів) (700x1000) – 15,34 грн.;
Папір офсетний білий (640х900) – 1,16 грн.
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМА-К» - 298 947,54 грн. (з ПДВ)
Ціна одиниці товару (з ПДВ):
000R93268 XEROX«Business» TFC 500л (А-4) – 48,04 грн.;
000R93271 XEROX«Business» TFC 500л (А-3) – 95,91 грн.;
000R94646 XEROXCOLOTECH + 500л (А-4) – 102,76 грн.;
000R96671 XEROXCOLOTECH + 250л (А-4) – 142,72 грн.;
000R94672 XEROXCOLOTECH + 250л (А-3) – 289,99 грн.;
003R97683 XEROXCOLOTECH + Supergloss 125л. (А-3) – 254,81 грн.;
003R90368 XEROXCOLOTECH + SilkCoated 250л. (А-3) – 579,83 грн.;
Папір кольоровий двосторонній POP’SET (9кольорів) (700x1000) – 15,57 грн.;
Папір офсетний білий (640х900) – 1,17 грн.
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» - 257 695,20 грн.
(з ПДВ)
Ціна одиниці товару (з ПДВ):
Папір А-4, 80 г/м2, 500 арк, BergaSpeed – 38,88 грн.;
Папір А-3, 80 г/м2, 500 арк, BergaSpeed– 77,76 грн.;
Папір А-4, 100 г/м2, 500 арк, DNSPremium – 88,32 грн.;
Папір А-4, 250 г/м2, 250арк, ColorCopy – 120,72 грн.;
Папір А-3, 250 г/м2, 250арк, ColorCopy – 241,02 грн.;
003R97683 XEROXCOLOTECH + Supergloss 125л. (А-3) – 404,40 грн.;
003R90368 XEROXCOLOTECH + SilkCoated 250л. (А-3) – 465,54 грн.;
Папір кольоровий двосторонній POP’SET (9кольорів) (700x1000) – 15,12 грн.;
Папір офсетний білий (640х900) – 1,08 грн.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення
1. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МІЙ ОФІС» не відповідає умовам документації конкурсних торгів (абзац четвертий пункту 2 розділу 3 документації конкурсних торгів) на закупівлю паперу і картону оброблених, 17.12.7.
Абзацом 8 пункту 2 розділу 3 Документації конкурсних торгів передбачено надання сертифікатів якості на товари за позиціями №1-8 переліку.
Запропонована продукція за пунктами № 1 і № 2 не відповідають вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1) за пунктом «1 «папір формату А – 4 (500 л) «LazerCopy» щільність становить 80 г/м2, товщина паперу 103 мікрон, гладкість 250 мл/хв., білизна CIE% 150. У зазначеному зразку товщина паперу менше на 2 мікрони, а гладкість перевищує
на 30 мл/хв., упаковка виробника має ушкодження, аркуші паперу мають продавлення 140-150 мм по довгій стороні паперу (297 мм) на відстані 20 мм від краю. Запропонований товар за пунктом №1 пропозиції не є еквівалентом;
2) за пунктом №2 «папір формату А – 3 (500 л) «LazerCopy» щільність становить 80 г/м2, товщина паперу 103 мікрон, гладкість 250 мл/хв., білизна CIE% 150. У зазначеному зразку товщина паперу менше на 2 мікрони, а гладкість перевищує
на 30 мл/хв. Запропонований товар за пунктом №2 пропозиції не є еквівалентом.
Основні технічні вимоги на папір взяті з сертифікатів якості, які надані учасником у складі пропозиції конкурсних торгів.
2. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Імпап» (Київська філія) не відповідає умовам документації конкурсних торгів на закупівлю паперу і картону оброблених, 17.12.7, а саме: не надана Інформаційна довідка або скорочений витяг з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (відомості про перебування юридичної особи у процесі припинення зазначені у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, який надано учасником), що не відповідає умовам документації (вимоги абзацу другого підпункту 7 пункту 3 частини 6 розділу 3 документації конкурсних торгів); не надана інформація про умови розрахунків (абзац перший пункту 2 розділу 3 документації конкурсних торгів); довідка про досвід виконання аналогічних договорів у 2012-2013 роках не містить інформації про вартість поставленого товару (вимоги абзацу четвертого пункту1 частини 6 розділу 3 документації конкурсних торгів).
3. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМА-К» не відповідає умовам документації конкурсних торгів на закупівлю паперу і картону оброблених, 17.12.7, а саме: не надана довідка про відсутність заборгованості перед державною фіскальною службою України по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне страхування (вимоги абзацу 3 пункту 2 частини 6 розділу 3 документації конкурсних торгів).
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів
257 695,20 грн. (двісті п’ятдесят сім тисяч шістсот дев’яносто п’ять грн., 20 коп.)
(з ПДВ);
(цифрами і словами)
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів
279 729,48 грн. (двісті сімдесят дев’ять тисяч сімсот двадцять дев’ять грн., 48 коп.)
(з ПДВ)
(цифрами і словами)
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів
257 695,20 грн. (двісті п’ятдесят сім тисяч шістсот дев’яносто п’ять грн., 20 коп.)
(з ПДВ);
(цифрами і словами)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів 06.11.2014
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»
9.2. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків 25394112
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс. 04073, м. Київ, вул. Куренівська, 2б
телефон/телефакс (044) 494-35-12 / (044) 492-97-47
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.
05.12.2014 (257 695,20 грн.) (з ПДВ);
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце) -
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися -
12.1. Дата прийняття рішення -
12.2. Підстави -
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЙ ОФІС»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпап» (Київська філія);
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМА-К»;
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону -
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону.
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЙ ОФІС»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпап» (Київська філія);
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМА-К»;
5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника -
14. Інформація про укладену рамкову угоду -
14.1. Дата та номер рамкової угоди -
14.2. Учасники рамкової угоди -
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду -
14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді -
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником -
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників) -
Оцінка пропозицій конкурсних торгів, які не були відхилені згідно з Законом
(у кількості не менше двох) здійснювалась на основі критерію «Ціна». Переможцем конкурсних торгів визнаний учасник, який відповідає кваліфікаційним критеріям та подав пропозицію конкурсних торгів, що відповідає умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та має найнижчу ціну.
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Борзов С.С. |
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Сарнацький Є.В. |
- Начальник Управління фінансів |
Дмитрук В.М. |
- Начальник Управління юридичного забезпечення |
Єремєєнко М.О. |
- Начальник Управління бухгалтерського обліку - головний бухгалтер |
Лемішко Н.Є. |
- Начальник Управління планування та економічного аналізу |
Петрук В.В. |
- Завідувач Відділу державних закупівель, секретар комітету з конкурсних торгів |
Макарій Н.З. |
Заступник Керівника
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів С.І. ПРИЛИПКО