1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, корпус 1, індекс 01220
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Цикало Наталя Федорівна, начальник Управління господарсько-побутового забезпечення, м. Київ, вул. Банкова, 11, кабінет № 431, індекс 01220, телефон (044) 255-65-23, телефакс (044) 255-64-13, e-mail: varchenko@dus.gov.ua
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державне управління справами, 00037256
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду Державного бюджету України
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: послуги їдалень, 56.29.2
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: організація обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за місцем проведення заходів
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2013 року
4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності): www.dus.gov.ua
4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 22.04.2013 № 32/1 (775/1) номер оголошення: 117050 (ПХП)
4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: –
4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 22.04.2013, 117050/1
4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 29.04.2013 № 34 (777) номер оголошення: 119958 (ПХП)
4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 06.06.2013 № 44 (787) номер оголошення: 135524 (ПХП)
4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: –
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 26.03.2013
6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):
попередні переговори: 18.04.2013, 11.00, Державне управління справами,
остаточні переговори: 24.04.2013, 11.00, Державне управління справами
7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ), 2 450 000,0 грн. з ПДВ,
(цифрами)
два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч гривень з ПДВ
(словами)
8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
8.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів “Гарант-сервіс”
8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 19122935
8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220, телефон/телефакс: (044) 255-76-84/(044) 255-64-58
9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 30.05.2013, 2 450 000,0 грн. (два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч гривень), в т.ч. ПДВ 408 333,33 грн.
10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): –
11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце): –
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”:
Державним підприємством Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів “Гарант-сервіс” надані матеріали, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим статтею 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність.
13. Інша інформація.
Для забезпечення проведення на належному рівні протокольних заходів за участю Президента України існує нагальна потреба у закупівлі послуг з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування.
Особливими вимогами при наданні зазначених послуг є вжиття заходів, необхідних для забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя осіб, щодо яких здійснюється державна охорона, наявність у працівників підприємства допусків до роботи на об’єктах, де встановлюється та підтримується відповідний режим, проведення постійного санітарного нагляду за технологічним процесом на всіх стадіях виробництва, якістю та безпекою харчових продуктів і продовольчої сировини, яка використовується, забезпечення виконання загальноприйнятих міжнародних протокольних норм і правил щодо єдиного порядку проведення офіційних заходів і прийомів, володіння фахівцями навичок обслуговування різних видів заходів і прийомів залежно від приводу їх влаштування, характеру, часу і місця проведення, використання при наданні послуг функціонального меню, що враховують смаки та уподобання учасників заходів, їхні культурні й релігійні традиції, дієтлогічні обмеження.
Вищезазначеним вимогам повністю відповідає Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів “Гарант-сервіс” (далі – ДП “Гарант-Сервіс”), яке спеціально утворене для забезпечення організації харчування і торговельного обслуговування працівників Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Державного управління справами, Ради національної безпеки і оборони України та інших державних органів, а також органів, апаратів, утворених для здійснення їх повноважень, організації обслуговування офіційних і представницьких заходів.
На підприємстві працюють висококваліфіковані фахівці, які мають досвід обслуговування різних видів заходів і офіційних прийомів та допуски до роботи на об’єктах, де встановлюється та підтримується відповідний режим.
Споруди, у яких розміщуються складські та виробничі приміщення ДП “Гарант-сервіс”, розташовані на режимній території, що забезпечує відповідний контроль за його діяльністю і унеможливлює доступ сторонніх осіб, дає можливість забезпечувати термінове надання окремих послуг при проведенні заходів у приміщеннях Адміністрації Президента України та з виїздом на інші місця їх проведення.
Підприємство входить до переліку об’єктів Державного управління справами, за якими санітарно-епідеміологічна служба здійснює постійний санітарно-епідемічний нагляд, що забезпечує контроль ланцюга виробництва харчових продуктів, регулярно проводить гігієнічну підготовку персоналу зі складанням залікових іспитів за встановленою програмою, контролює дотримання строків проходження обов’язкових медичних оглядів і обстежень у відомчому закладі охорони здоров’я.
Враховуючи викладене та у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем, та відповідно до пункту 2 частини другої статті 39 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, а саме відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на послуги, які можуть бути надані тільки певним виконавцем, за відсутності при цьому альтернативи, при закупівлі послуг з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування обрана процедура закупівлі в одного учасника – ДП “Гарант-сервіс”.
14. Склад комітету з конкурсних торгів:
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Коломієць М.Л. |
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Орда О.М. |
- Начальник Управління протокольного забезпечення |
Бац С.М. |
- Начальник Фінансового управління |
Дмитрук В.М. |
- Начальник Управління бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер |
Лемішко Н.Є. |
- Начальник Управління транспортного забезпечення |
Новіцький С.В. |
- Начальник Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель |
Петрук В.В. |
- Начальник Управління санаторно-курортного забезпечення |
Сєрікова Н.Б. |
- Начальник Управління спецтелекомунікацій |
Столяр І.Л. |
- Начальник Юридичного управління |
Сухом’яткін К.М. |
- Начальник Управління господарсько-побутового забезпечення |
Цикало Н.Ф. |
- Завідувач сектору матеріально-технічного забезпечення |
Костик С.І. |
- Завідувач відділу державних закупівель Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель, секретар комітету з конкурсних торгів |
Колотій О.П. |
Заступник Керівника
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів Г. Р. БЕРАДЗЕ