1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, корпус 1, індекс 01220
2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: послуги їдалень, 56.29.2
2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: організація обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за місцем проведення заходів
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2013 року
3. Процедура закупівлі: закупівля в одного учасника
4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель:
Інформаційний бюлетень «Вісник державних закупівель» від 22.04.2013 № 32/1 (775/1), оголошення № 117050 (ПХП)
5. Учасник-переможець:
5.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів «Гарант-сервіс»
5.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 19122935
5.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220,
телефон/телефакс: (044) 255-76-84/(044) 255-64-58
6. Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника):
2 450 000,0 грн. з ПДВ;
(цифрами)
Два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч гривень з ПДВ.
(словами)
6.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): -
7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника): 24.04.2013
8. Кінцевий строк укладення договору про закупівлю: -
Заступник Керівника
Державного управління справами,
заступник голови комітету з конкурсних торгів О.М. ОРДА