1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду Державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: програмне забезпечення як завантажені файли, 58.29.3 (ліцензійне програмне забезпечення для Адміністрації Президента України)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 найменувань
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Банкова, 11, Державне управління справами, індекс 01220
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вересень-жовтень 2015 року (протягом десяти робочих днів від дати отримання замовлення)
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): www.dus.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: від 17.06.2015
оголошення № 149189 (КОМ)
5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів від 31.07.2015
оголошення № 172336 (КОМ)
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: -
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 28.07.2015
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: 13.08.2015
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення: -
підстава: -
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 2 987 441,40 грн. (два мільйони дев’ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста сорок одна грн., 40 коп.) без ПДВ.
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):
1. ExchgSvrEnt 2013 ENG OLP C Gov. – 76 787,10 грн.;
2. SfBSvr 2015 ENG OLP C Gov – 69 100,20 грн.;
3. SharePointSvr 2013 ENG OLP C Gov – 128 856,60 грн.;
4. SQLSvrEntCore 2014 ENG OLP 2Lic C Gov CoreLic – 260 592,30 грн.;
5. SysCtrDatactr ENG LicSAPk OLP C Gov 2Proc – 68 394,00 грн.;
6. WinSvrDataCtr 2012R2 ENG OLP C Gov 2Proc – 116 688,00 грн.;
7. ПП 'ESET Endpoint Protection Standard (EEA, EFS)' (G). На 1 рік. Поновлення. Пільгова. Для захисту 550 об'єктів - 337,50 грн.;
8. ABBYY Scan Station - 10 312,50 грн.
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «НК ІТ-ПРОЕКТ»
9.2. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків: 33786763
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, літера А, 3-й під’їзд телефон/телефакс: (044) 237-70-84 / (044) 237-70-84
10. Інформація про рамкову угоду.
10.1. Дата та номер рамкової угоди. -
10.2. Учасники рамкової угоди. -
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду -
Заступник Керівника
Державного управління справами,
в.о. голови комітету з конкурсних торгів Є.В. САРНАЦЬКИЙ