1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державне управління справами, 00037256
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: папір і картон оброблені, 17.12.7
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 (п’ять) найменувань
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Банкова, 11, Державне управління справами, індекс 01220
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: листопад – грудень 2013 року (за окремими замовленнями протягом п’яти робочих днів від дати отримання замовлення)
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): www.dus.gov.ua
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: Інформаційний бюлетень «Вісник державних закупівель» від 24.09.2013 № 75/2 (818/2), оголошення № 176007 (КУЛ)
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель»): –
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: Інформаційний бюлетень «Вісник державних закупівель» від 11.11.2013 № 89 (832), оголошення № 195528 (КУЛ)
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною: 06.11.2013
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: 27.11.2013
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
6.3.1. Дата прийняття рішення: –
6.3.2. Причина: –
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 255 482,10 грн. (двісті п’ятдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят дві гривні 10 коп.) з ПДВ;
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): визначається у договорі про закупівлю
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «Самекс-Експрес»
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 34539087
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи): м. Київ, вул. Леніна, 21, індекс 02088
9.4. Номер телефону, телефаксу: телефон (044) 502-99-50 телефакс (044) 502-99-50
Заступник Керівника
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів Г. Р. БЕРАДЗЕ