Державне управління справами

Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 30 від 29 листопада 2012 року

1. Замовник:

1.1. Найменування: Державне управління справами

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 00037256

1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):

Костик Сергій Іванович, завідувач сектору матеріально-технічного  забезпечення, м. Київ, вул. Банкова, 11, корпус 1, кабінет № 424, індекс 01220,
телефон (044) 255-71-25, телефакс (044) 255-77-51, e-mail: sik@dus.gov.ua

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державне управління справами, 00037256

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду Державного бюджету України

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування: приладдя канцелярські паперові 21.23.1 (конверти, папір клейкий, папір в блоках, папки картонні)

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: конверти –   8 найменувань, папір клейкий – 2 найменування, папір в блоках – 3 найменування,   папки картонні – 1 найменування

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Банкова, 11, Державне управління справами, індекс 01220

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ІV квартал 2012 року   (за окремими замовленнями)

4. Процедура закупівлі: відкриті торги

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю (у разі наявності): www.dus.gov.ua

5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 03.09.2012   № 106 (708), оголошення № 278252 (КУЛ)

5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України “Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон): -

5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 29.10.2012  № 123 (725), оголошення № 310557 (КУЛ)

5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 26.11.2012 № 131 (733), оголошення № 326628 (КУЛ)

5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом): -

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали  пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 8 (вісім)

6.2.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія ТВМ”

6.3.1. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 30972388

6.4.1. Місцезнаходження/місце проживання:
юридична адреса: вул. Ванди Василевської, 18, м. Київ, індекс 04116;
місцезнаходження: вул. Лугова, 1а,
м. Київ, індекс 04074

6.2.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “Самекс Експрес”

6.3.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 34539087

6.4.2. Місцезнаходження/місце проживання:
юридична адреса: вул. Леніна, 21, м. Київ, індекс 02088;
місцезнаходження: вул. Дніпровська Набережна, 1а, офіс 145, м.
Київ,  індекс 02152

6.2.3. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп”

6.3.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 34528410

6.4.3. Місцезнаходження/місце проживання:
юридична адреса: вул. Патріса Лумумби, 4/6, корп. А, кімн. 617, м. Київ, індекс 01042;
місцезнаходження: пр
осп. Червонозоряний, 42, офіс 505, м. Київ, індекс 03037

6.2.4. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “Фолгат ФТК”

6.3.4. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 30114318

6.4.4. Місцезнаходження/місце проживання: вул. Боженка, 86г, м. Київ, індекс 03150

6.2.5. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “Український папір”

6.3.5. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 25394112

6.4.5. Місцезнаходження/місце проживання: вул. Куренівська, 2б, м. Київ, індекс 04073

6.2.6. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Підприємство “Благодар” Всеукраїнської організації інвалідів “Союз організацій інвалідів України”

6.3.6. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 35635441

6.4.6. Місцезнаходження/місце проживання: вул. Сім’ї Сосніних, 3, офіс 534, м. Київ,  індекс 03148

6.2.7. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “НВП Поліграфсервіс”

6.3.7. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 31212121

6.4.7. Місцезнаходження/місце проживання: вул. Ю. Коцюбинського, 4, кімн. 25, м. Київ, індекс 04053

6.2.8. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “ДУКАТ УА”

6.3.8. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 36844859

6.4.8. Місцезнаходження/місце проживання:
юридична адреса: вул. Патріса Лумумби, 4/6, корп. А, кімн. 319, м. Київ, індекс 01042;
місцезнаходження: вул. Автозаводська, 2, м. Київ, індекс 04074

7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 04.10.2012 до 10.00

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час). 04.10.2012 о 15.00

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 8 (вісім)

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): –

7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія ТВМ” –   167 518,80 гривень;

2) Товариство з обмеженою відповідальністю “Самекс Експрес” – 171 155,52 гривень;

3) Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп” –  159 926,40 гривень;

4) Товариство з обмеженою відповідальністю “Фолгат ФТК” –   184 455,60 гривень;

5) Товариство з обмеженою відповідальністю “Український папір” –   185 642,40 гривень;

6) Підприємство “Благодар” Всеукраїнської організації інвалідів    “Союз організацій інвалідів України” – 140 055,00 гривень;

7) Товариство з обмеженою відповідальністю “НВП Поліграфсервіс” –   139 755,60 гривень;

8) Товариство з обмеженою відповідальністю “ДУКАТ УА” –   186 840,00 гривень

Оплата вартості товару здійснюється після передачі його Замовнику

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення:

1) Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю “Фолгат ФТК”   (пропозиція конкурсних торгів відхилена відповідно до пункту 3 частини 1 статті 29 Закону у зв’язку з тим, що у складі пропозиції конкурсних торгів замість оригіналу надана нотаріально засвідчена копія довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що не відповідає вимогам абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 6 розділу 3 документації конкурсних торгів);

2) Пропозиція Підприємства “Благодар” Всеукраїнської організації інвалідів  “Союз організацій інвалідів України” (пропозиція конкурсних торгів відхилена відповідно до пункту 3 частини 1 статті 29 Закону у зв’язку з тим, що у пропозиції конкурсних торгів вказано строк постачання товару 14 календарних днів з дати отримання заявки та у відповідності з графіком, який буде зазначено у договорі, що не відповідає вимогам абзацу п’ятого пункту 3 розділу 1 документації конкурсних торгів);

3) Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю “ДУКАТ УА” (пропозиція конкурсних торгів відхилена відповідно до пункту 3 частини 1 статті 29 Закону у зв’язку з тим, що у складі пропозиції конкурсних торгів подана специфікація за формою, яка не відповідає формі, встановленій у документації конкурсних торгів)

8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів: 139 755,60 гривень, з ПДВ;

найвища ціна  пропозиції конкурсних торгів: 185 642,40 гривень, з ПДВ;

номер 7 та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів:

139 755,60 гривень з ПДВ;
         (цифрами)

Сто тридцять дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят п’ять гривень 60 коп. з ПДВ   
                                                          (словами)

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 24.10.2012

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “НВП Поліграфсервіс”

9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 31212121

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: вул. Ю. Коцюбинського, 4, кімн. 25, м. Київ, індекс 04053,  телефон:  (044) 234-78-53, телефакс: (044) 234-78-53

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю:
20.11.2012, 139 755,60 гривень (сто тридцять дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят         п’ять гривень 60 коп.) у тому числі ПДВ: 23 292,60 гривень

10.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): визначається у договорі про закупівлю, відповідна інформація розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу

11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце): –

12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:

12.1. Дата прийняття рішення:

12.2. Причини: –

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:

13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають установленим законодавством вимогам:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія ТВМ”

Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність;

2) Товариство з обмеженою відповідальністю “Самекс Експрес”

Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність;

3) Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро груп”

Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність;

4) Товариство з обмеженою відповідальністю “Фолгат ФТК”

Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність;

5) Товариство з обмеженою відповідальністю “Український папір”

Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність;

6) Підприємство “Благодар” Всеукраїнської організації інвалідів “Союз організацій інвалідів України”

Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність;

7) Товариство з обмеженою відповідальністю “НВП Поліграфсервіс”

Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність;

8) Товариство з обмеженою відповідальністю “ДУКАТ УА”

Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність

13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають установленим законодавством вимогам: –

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія ТВМ”;

2) Товариство з обмеженою відповідальністю “Самекс Експрес”;

3) Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп”;

4) Товариство з обмеженою відповідальністю “Фолгат ФТК”;

5) Товариство з обмеженою відповідальністю “Український папір”;

6) Підприємство “Благодар” Всеукраїнської організації інвалідів “Союз організацій інвалідів України”;

7) Товариство з обмеженою відповідальністю “НВП Поліграфсервіс”;

8) Товариство з обмеженою відповідальністю “ДУКАТ УА”

13.4. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та  підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника: –

14. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури):

Державним управлінням справами 01.10.2012 року було отримано від Товариства з обмеженою відповідальністю “Самекс Експрес” запит про надання роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів. Відповідно до умов документації конкурсних торгів та абзацу першого частини першої статті 23 Закону у зв’язку з тим, що учасник звернувся за роз’ясненням умов документації конкурсних торгів пізніше, ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів, запит залишено без розгляду.

Під час розгляду пропозиції конкурсних торгів Товариства з обмеженою відповідальністю “Самекс Експрес” були виявлені арифметичні помилки. Учасник письмово погодився з виправленням арифметичних помилок відповідно до умов документації  конкурсних торгів. На підставі частини третьої статті 28 Закону зазначені помилки були виправлені. Уточнена вартість пропозиції конкурсних торгів Товариства з обмеженою відповідальністю “Самекс Експрес” становить  171 155,52 гривні з ПДВ.

Оцінка пропозицій конкурсних торгів, які не були відхилені згідно з Законом  (у кількості не менше двох) здійснювалась на основі критерію “Ціна”. Переможцем конкурсних торгів визнаний учасник, який відповідає кваліфікаційним критеріям та подав пропозицію конкурсних торгів, що відповідає умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та має найнижчу ціну

15. Склад комітету з конкурсних торгів:

  • Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів Панько О.М.
  • Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів Орда О.М.
  • Заступник Керівника Державного управління справами Берадзе Г.Р.
  • Начальник Управління протокольного забезпечення Бац С.М.
  • Начальник Фінансового управління Дмитрук В.М.
  • Начальник Управління бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер Лемішко Н.Є.
  • Начальник Управління транспортного забезпечення Новіцький С.В.
  • Начальник Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель Петрук В.В.
  • Начальник Управління капітального будівництва та житлового господарства Сахацький В.В.
  • Начальник Управління санаторно-курортного  забезпечення Сєрікова Н.Б.
  • Начальник Управління спецтелекомунікацій Столяр І.Л.
  • Начальник Юридичного управління Сухом’яткін К.М.
  • Начальник Управління господарсько-побутового забезпечення Цикало Н.Ф.
  • Завідувач сектору матеріально-технічного забезпечення Костик С.І.
  • Завідувач сектору державних закупівель Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель, секретар комітету з конкурсних торгів  Колотій О.П.

Керівник
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів
А.В. КРАВЕЦЬ