1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):
Онофрійчук Валентин Олексійович, начальник Управління зв’язку, інформатизації та матеріально-технічного забезпечення, м. Київ, вул. Банкова, 11, корпус 1, кабінет № 718, індекс 01220, телефон (044) 255-64-16, телефакс (044) 255-78-37, електронна адреса: ova@dus.gov.ua;
Костик Сергій Іванович, завідувач Сектору матеріально-технічного забезпечення, м. Київ, вул. Банкова, 11, корпус 1, кабінет № 424, індекс 01220, телефон (044) 255-71-25, телефакс (044) 255-77-51, електронна адреса: sik@dus.gov.ua.
2. Замовник в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.1. Найменування: -
2.2. Код за ЄДРПОУ: -
2.3. Місцезнаходження: -
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: -
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: папір і картон оброблені, 17.12.7
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 найменувань
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Банкова, 11, Державне управління справами, індекс 01220
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: серпень-грудень 2015 року (за окремими замовленнями протягом п’яти робочих днів від дати отримання замовлення)
4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю: www.dus.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
від 09.06.2015 № 144626 (ППД)
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: від 27.07.2015
№ 169266 (ППД)
5.4. Дата і номер оголошення про результати застосування процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: від 19.08.2015 № 182888 (ППД)
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю: -
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 2 (два)
6.2. Найменування/прізвище, ім’я по батькові:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес»
6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
1) 25394112
2) 37590041
6.4. Місцезнаходження/місце проживання:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»: 04073, м. Київ,
вул. Куренівська, 2Б
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес»: 02094, м. Київ,
вул. Червоноткацька, 71
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 14.07.2015, час: 10:00
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 14.07.2015, час: 15:00
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 2 (дві)
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): -
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» - 330 170,40 грн., з ПДВ
Ціна одиниці товару (з ПДВ):
Папір А-4, 80 г/м2, Berga Speed 500 арк. – 56,80 грн.;
Папір А-3, 80 г/м2, IQ Economy 500 арк. – 113,60 грн.;
Папір кольоровий двосторонній POP’SET (7 кольорів) – 30,0 грн.;
Папір А-3, 100 г/м2 DNS color print 500 арк. – 256,74 грн.;
Папір А-3, 250 г/м2, ColorCopy 250 арк.– 368,28 грн.;
Папір офсетний білий 640x900 100 г/м2 – 1,56 грн.
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес» – 347 085,90 грн., з ПДВ
Ціна одиниці товару (з ПДВ):
HP Office 500 арк. А-4 – 59,94 грн.;
HP Office 500 арк. А-3 – 123,66 грн.;
Папір кольоровий двосторонній POP’SET 700x1000 – 29,40 грн.;
R94646 XEROX COLOTECH + 500 арк., А-3 – 414,00 грн.;
R94672 XEROX COLOTECH + 250 арк., А-3 – 557,34 грн.;
Папір офсетний білий 640x900 100 г/м2 – 1,56 грн.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення: -
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів 330 170,40 грн., з ПДВ (триста тридцять тисяч сто сімдесят грн., 40 коп. з ПДВ)
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів 347 085,90 грн., з ПДВ (триста сорок сім тисяч вісімдесят пять грн., 90 коп. з ПДВ)
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів 330 170,40 грн., з ПДВ (триста тридцять тисяч сто сімдесят грн., 40 коп. з ПДВ)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 21.07.2015
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 25394112
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: 04073, м. Київ, вул. Куренівська, 2Б
телефон/телефакс: (044) 494-35-12/(044) 492-97-47
10. Дата укладання договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 12.08.2015, 330 170,40 грн., з ПДВ (триста тридцять тисяч сто сімдесят грн., 40 коп.) з ПДВ
11. Підстави для прийняття рішення про не укладання договору про закупівлю (якщо таке мало місце): -
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися: -
12.1. Дата прийняття рішення: -
12.2. Підстави: -
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавствам вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес»
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно
до статті 16 Закону: -
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставин, визначені статтею 17 Закону:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бі Ту Бі Експрес»
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника: -
14. Інформація про укладену рамкову угоду.
14.1. Дата і номер рамкової угоди: -
14.2. Учасники рамкової угоди: -
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду: -
14.4 Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді: -
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником: -
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників):
Оцінка пропозицій конкурсних торгів, які не були відхилені згідно з Законом
(у кількості не менше двох) здійснювалась на основі критерію «Ціна». Переможцем конкурсних торгів визнаний учасник, який відповідає кваліфікаційним критеріям та подав пропозицію конкурсних торгів, що відповідає умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та має найнижчу ціну.
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Борзов С.С. |
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Сарнацький Є.В. |
- Начальник Управління фінансів |
Дмитрук В.М. |
- Начальник Управління юридичного забезпечення |
Єремєєнко М.О. |
- Начальник Управління бухгалтерського обліку - головний бухгалтер |
Лемішко Н.Є. |
- Начальник Управління планування та економічного аналізу |
Петрук В.В. |
- Завідувач Відділу державних закупівель, секретар комітету з конкурсних торгів |
Макарій Н.З. |
Заступник Керівника
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів С.І. ПРИЛИПКО