Державне управління справами

Звіт про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

ЗВІТ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника
№ 28 від 17 жовтня 2012 року

1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):
Столяр Ігор Леонідович, начальник Управління спецтелекомунікацій, м. Київ,
вул. Банкова, 11, корпус 1, кабінет № 718, індекс 01220, телефон (044) 255-78-15, телефакс (044) 255-78-37, e-mail: nina@dus.gov.ua;
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державне управління справами, 00037256
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду Державного бюджету України
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: послуги з оброблення даних обчислювальними засобами, 72.30.2
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: послуги щодо управління базою даних «Кадри» управління кадрів Головного управління організаційного забезпечення Адміністрації Президента України
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вересень-грудень 2012 року
4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності): www.dus.gov.ua
4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень «Вісник державних закупівель» від 03.09.2012 № 106 (708) номер оголошення: 278428 (КОМ)
4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: -
4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 03.09.2012, 278428/1
4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: Інформаційний бюлетень «Вісник державних закупівель» від 07.09.2012 № 108 (710) номер оголошення: 284240 (КОМ)
4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень «Вісник державних закупівель» від 04.10.2012 № 116/1 (718/1) номер оголошення: 299387 (КОМ)
4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: -
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 30.07.2012
6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):
попередні переговори: 22.08.2012, 12.15, Державне управління справами,
остаточні переговори: 04.09.2012, 12.35, Державне управління справами
7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ): 60 500,0 грн. з ПДВ; шістдесят тисяч п’ятсот гривень з ПДВ.

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
8.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «МККУ-мережі»
8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 21672904
8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс:
юридична адреса: вул. Червоноармійська, 57/3, м. Київ, індекс 03680;
місцезнаходження: вул. Предславинська, 35, корп. 21, оф. 314, м. Київ, індекс 03680;
телефон/телефакс: (044) 536-02-28
9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 28.09.2012, 60 500,0 грн. (шістдесят тисяч п’ятсот гривень), у тому числі податок на додану вартість – 10 083,33 грн.
10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): -
11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце): -
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»:
Товариством з обмеженою відповідальністю «МККУ-мережі» надані матеріали, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим статтею 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність.

13. Інша інформація.
База даних автоматизованої інформаційно-довідкової системи «Кадри» впроваджена в Адміністрації Президента України у 2009 році та експлуатується в управлінні кадрів Головного управління організаційного забезпечення. Авторські та майнові права на зазначений програмний продукт належать розробнику – Товариству з обмеженою відповідальністю «МККУ – мережі».
Протягом 2010 – 2011 років Товариство з обмеженою відповідальністю «МККУ-мережі» виконувало роботи із супроводження зазначеної бази даних.
У зв’язку із змінами у законодавстві, зокрема прийняттям нового Закону України «Про державну службу» база даних автоматизованої інформаційно-довідкової системи «Кадри» вимагає удосконалення окремих підсистем, введення додаткових функцій та звітів. Це передбачає зміну програмного коду, оновлення версій прикладного програмного забезпечення та суттєве коригування системи.
Враховуючи зазначене, відповідно до пункту 1 частини другої статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» при закупівлі послуг щодо управління базою даних «Кадри» управління кадрів Головного управління організаційного забезпечення Адміністрації Президента України застосована процедура закупівлі в одного учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «МККУ-мережі».

14. Склад комітету з конкурсних торгів:

- Заступник Керівника Державного управління справами,
заступник голови комітету з конкурсних торгів - Панько О.М.
- Заступник Керівника Державного управління справами,
заступник голови комітету з конкурсних торгів - Орда О.М.
- Заступник Керівника Державного управління справами - Берадзе Г.Р.
- Начальник Управління протокольного забезпечення - Бац С.М.
- Начальник Фінансового управління - Дмитрук В.М.
- Начальник Управління бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер - Лемішко Н.Є.
- Начальник Управління транспортного забезпечення - Новіцький С.В.
- Начальник Управління з питань економіки,
діяльності підприємств та державних закупівель - Петрук В.В.
- Начальник Управління капітального будівництва
та житлового господарства - Сахацький В.В.
- Начальник Управління санаторно-курортного забезпечення - Сєрікова Н.Б.
- Начальник Управління спецтелекомунікацій - Столяр І.Л.
- Начальник Юридичного управління - Сухом’яткін К.М.
- Завідувач сектору матеріально-технічного забезпечення - Костик С.І.
- Завідувач сектору державних закупівель
Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель, секретар комітету з конкурсних торгів  - Колотій О.П.

Керівник
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів   А.В. КРАВЕЦЬ