1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Петрук Віталій Вікторович, начальник Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель, м. Київ, вул. Банкова, 11, корпус 1, кабінет № 512, індекс 01220, телефон (044) 255-73-90, телефакс (044) 255-77-01, e-mail: vvp@dus.gov.ua
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державне управління справами, 00037256
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду Державного бюджету України
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: послуги, пов’язані з закладами культурно-мистецької призначеності, 90.04.1
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: послуги з організації проведення культурно-мистецьких заходів за участю Президента України
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Червоноармійська, 103, Державне підприємство “Національний палац мистецтв “Україна”, індекс 03150
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2013 року
4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності): www.dus.gov.ua
4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 17.07.2013 № 55/4 (798/4) номер оголошення: 153016 (ТРП)
4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: –
4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 17.07.2013, 153016/1
4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 22.07.2013 № 57 (800) номер оголошення: 153617 (ТРП)
4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 19.08.2013 № 65 (808) номер оголошення: 162603 (ТРП)
4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: –
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 04.04.2013
6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):
попередні переговори: 17.07.2013, 11.30, Державне управління справами,
остаточні переговори: 18.07.2013, 11.30, Державне управління справами
7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ), 354 783,00 грн. з ПДВ;
(цифрами)
триста п’ятдесят чотири тисячі сімсот вісімдесят три гривні 00 коп. з ПДВ.
(словами)
8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
8.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Державне підприємство “Національний палац мистецтв “Україна”
8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 02221461
8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: м. Київ, вул. Червоноармійська, 103, індекс 03150, телефон/телефакс: (044) 247-23-40/(044) 528-40-15
9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 13.08.2013, 354 783,00 грн. (триста п’ятдесят чотири тисячі сімсот вісімдесят три гривні 00 коп.) у т.ч. ПДВ 59 130,50 грн.
10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): –
11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце): –
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”:
Державним підприємством “Національний палац мистецтв “Україна” надані матеріали, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим статтею 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність
13. Інша інформація.
У 2013 році планами протокольного та організаційного забезпечення окремих державних заходів, які готуються Головним управлінням Державного Протоколу та Церемоніалу Адміністрації Президента України, передбачено проведення у приміщеннях Державного підприємства “Національний палац мистецтв “Україна” культурно-мистецьких заходів за участю Президента України.
Для забезпечення проведення зазначених заходів Державному управлінню справами необхідно закупити у Державного підприємства “Національний палац мистецтв “Україна” послуги з організації проведення культурно-мистецьких заходів за участю Президента України на загальну орієнтовну суму 354 783,0 гривні.
У Національному палаці мистецтв “Україна” розташований найбільший концертний зал в Україні. Приміщення палацу оснащені сучасними технічними засобами для безпечної експлуатації об’єкта.
На підприємстві діє спеціальний режим охорони, здійснюються всі необхідні заходи з протипожежного, санітарно-гігієнічного, екологічного, радіаційного і протиепідемічного контролю та контролю за станом технічного захисту інформації.
Підприємство має кваліфікований персонал і значний досвід комплексного надання послуг з організації та проведення протокольних державних заходів. Протягом останніх років на високому професійному рівні підприємством були надані послуги з організації заходів з нагоди святкування Дня незалежності України, Дня Конституції України, Дня соборності України та урочистостей з нагоди 20-річчя Харківського архієрейського собору і Предстоятельського служіння Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Володимира, святкування Дня хрещення Київської Русі – України, урочистостей з нагоди 1530-річчя міста Києва тощо.
Ураховуючи викладене, та у зв’язку з тим, що зазначені послуги з технічних причин можуть бути надані тільки певним виконавцем, відповідно до пункту 2 частини другої статті 39 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, а саме, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на послуги, які можуть бути надані тільки певним виконавцем, за відсутності при цьому альтернативи, при закупівлі послуг з організації проведення культурно-мистецьких заходів за участю Президента України обрана процедура закупівлі в одного учасника – Державного підприємства “Національний палац мистецтв “Україна”.
14. Склад комітету з конкурсних торгів:
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Коломіець М.Л. |
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Орда О.М. |
- Начальник Управління протокольного забезпечення |
Бац С.М. |
- Начальник Фінансового управління |
Дмитрук В.М. |
- Начальник Управління бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер |
Лемішко Н.Є. |
- Начальник Управління транспортного забезпечення |
Новіцький С.В. |
- Начальник Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель |
Петрук В.В. |
- Начальник Управління санаторно-курортного забезпечення |
Сєрікова Н.Б. |
- Начальник Управління спецтелекомунікацій |
Столяр І.Л. |
- Начальник Юридичного управління |
Сухом’яткін К.М. |
- Начальник Управління господарсько-побутового забезпечення |
Цикало Н.Ф. |
- Завідувач сектору матеріально-технічного забезпечення |
Костик С.І. |
- Завідувач відділу державних закупівель Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель, секретар комітету з конкурсних торгів |
Колотій О.П. |
Заступник Керівника
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів ___________ Г. Р. БЕРАДЗЕ
(підпис)
м. п.