1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Столяр Ігор Леонідович, начальник Управління спецтелекомунікацій, м. Київ, вул. Банкова, 11, корпус 1, кабінет № 718, індекс 01220, телефон (044) 255-78-15, телефакс (044) 255-78-37, e-mail: nina@dus.gov.ua;
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державне управління справами, 00037256
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду Державного бюджету України
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: програмне забезпечення системне на фізичних носіях, 58.29.1
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: послуги щодо програмного забезпечення з керування базою даних “Кадри” управління кадрів Головного управління організаційного забезпечення Адміністрації Президента України
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01220, м. Київ-220, вул. Банкова, 11, Адміністрація Президента України
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2013 року
4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності): www.dus.gov.ua
4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 08.07.2013 № 53/1 (796/1) номер оголошення: 149065 (КОМ)
4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: –
4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 08.07.2013, 149065/1
4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 15.07.2013 № 55 (798) номер оголошення: 151154 (КОМ)
4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: Інформаційний бюлетень “Вісник державних закупівель” від 19.08.2013 № 65 (808) номер оголошення: 162602 (КОМ)
4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: –
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 12.06.2013
6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):
попередні переговори: 04.07.2013, 11.30, Державне управління справами,
остаточні переговори: 11.07.2013, 11.30, Державне управління справами
7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ), 65 500,00 грн. без ПДВ;
(цифрами)
шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп. без ПДВ.
(словами)
8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
8.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “МККУ-мережі”
8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 21672904
8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс:
юридична адреса: м. Київ, вул. Червоноармійська, 57/3, індекс 03680
місцезнаходження: м. Київ, вул. Предславинська, 35, корп. 21, офіс 314, індекс 03680,
телефон/телефакс: (044) 536-02-28
9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 13.08.2013, 65 500,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ
10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): –
11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце): –
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”:
Товариством з обмеженою відповідальністю “МККУ-мережі” надані матеріали, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим статтею 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
Підприємство має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, забезпечене працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має досвід у виконанні аналогічних договорів та фінансову спроможність
13. Інша інформація.
З метою забезпечення ефективної і оперативної інформаційної підтримки процесу управління персоналом та інформаційної підтримки кадрових рішень в Адміністрації Президента України у 2009 році впроваджена база даних автоматизованої інформаційно-довідкової системи “Кадри”.
Розробником цієї системи є Товариство з обмеженою відповідальністю “МККУ-мережі” (далі – ТОВ “МККУ-мережі”). Протягом 2010 – 2012 років ТОВ “МККУ – мережі” надавало послуги із супроводження зазначеної бази даних.
У зв’язку із змінами у чинному законодавстві існує необхідність в удосконаленні окремих підсистем програми, введенні додаткових функцій та звітів. Це передбачає зміну програмного коду, оновлення версій прикладного програмного забезпечення та суттєве коригування системи.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 14 Закону України “Про авторське право і суміжні права” необхідно вимагати збереження цілісності твору і протидіяти будь-якому перекрученню, спотворенню чи іншій зміні твору або будь-якому іншому посяганню на твір, що може зашкодити честі і репутації автора, внесення будь-яких змін в програмне забезпечення безпосередньо пов’язано із захистом прав інтелектуальної власності.
Авторські та майнові права на зазначений програмний продукт належать розробнику – ТОВ “МККУ – мережі”, яке є розробником програмного забезпечення системи управління персоналом для державних органів влади України.
Зміна виконавця може призвести до несумісності нового програмного коду та нових функцій з існуючими або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням системи.
Враховуючи зазначене та відповідно до пункту 1 частини другої статті 39 Закону України “Про здійснення державних закупівель” при закупівлі послуг щодо програмного забезпечення з керування базою даних “Кадри” управління кадрів Головного управління організаційного забезпечення Адміністрації Президента України обрана процедура закупівлі в одного учасника – ТОВ “МККУ – мережі”.
14. Склад комітету з конкурсних торгів:
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Коломіець М.Л. |
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Орда О.М. |
- Начальник Управління протокольного забезпечення |
Бац С.М. |
- Начальник Фінансового управління |
Дмитрук В.М. |
- Начальник Управління бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер |
Лемішко Н.Є. |
- Начальник Управління транспортного забезпечення |
Новіцький С.В. |
- Начальник Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель |
Петрук В.В. |
- Начальник Управління санаторно-курортного забезпечення |
Сєрікова Н.Б. |
- Начальник Управління спецтелекомунікацій |
Столяр І.Л. |
- Начальник Юридичного управління |
Сухом’яткін К.М. |
- Начальник Управління господарсько-побутового забезпечення |
Цикало Н.Ф. |
- Завідувач сектору матеріально-технічного забезпечення |
Костик С.І. |
- Завідувач відділу державних закупівель Управління з питань економіки, діяльності підприємств та державних закупівель, секретар комітету з конкурсних торгів |
Колотій О.П. |
Заступник Керівника
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів ___________ Г. Р. БЕРАДЗЕ
(підпис)
м. п.