1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):
Бац Сергій Миколайович, начальник Управління забезпечення протокольних заходів, 01220, Київ-220, вул. Банкова, 11, корпус 1, кабінет № 502, тел.: (044) 255-64-98; факс: (044) 255-71-35, електронна адреса: pbs@dus.gov.ua;
Новоселецька Ілона Валентинівна, завідувач сектору державних нагород відділу забезпечення протокольних заходів Управління забезпечення протокольних заходів, 01220, Київ-220, вул. Банкова, 11, корпус 1, кабінет № 516, тел. (044) 255-63-78, факс (044) 255-71-35, електронна адреса: niv@dus.gov.ua
2. Замовник в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.1. Найменування: -
2.2. Код за ЄДРПОУ: -
2.3. Місцезнаходження: -
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: -
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: папір і картон гофровані, паперова й картонна тара (ДК 016:2010 – 17.21.1; ДК 021:2015 – 30197000-6) – футляри до державних нагород України
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 205 шт.
(9 найменувань)
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Банкова, 11, Державне управління справами, індекс 01220
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: у 2016 році згідно з графіком поставки.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю: www.dus.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
від 21.04.2016 № 105756 (КУЛ)
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: від 08.06.2016
№ 129733 (КУЛ)
5.4. Дата і номер оголошення про результати застосування процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: від 01.07.2016
№ 139624 (КУЛ)
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю: -
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 2 (два)
6.2. Найменування/прізвище, ім’я по батькові:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер»
2) Фізична особа - підприємець Сопов Олександр Михайлович
6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
1) 30018771
2) 2000106914
6.4. Місцезнаходження/місце проживання:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер»: 20154, м. Київ,
просп. Возз’єднання, 21
2) Фізична особа-підприємець Сопов Олександр Михайлович: 04086, м. Київ,
вул. Грозненська, 18, кв. 81
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 31.05.2016, час: 10:00
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 31.05.2016, час: 15:00
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 2 (дві)
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): -
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер» - 1 135 260,00 грн., з ПДВ
Ціна одиниці товару (з ПДВ):
Футляр до ордена «За заслуги» І ступеня (50 шт.) – 1200,00 грн.
Футляр до ордена «За заслуги» ІІ ступеня (100 шт.) – 285,00 грн.
Футляр до ордена «За заслуги» ІІІ ступеня (300 шт.) – 285,00 грн.
Футляр до ордена Богдана Хмельницького ІІ-ІІІ ступенів (100 шт.) – 285,00 грн.
Футляр до ордена «За мужність» ІІ-ІІІ ступенів (100 шт.) – 285,00 грн.
Футляр до ордена княгині Ольги І-ІІІ ступенів (300 шт.) – 285,00 грн.
Футляр до ордена Данила Галицького (250 шт.) – 285,00 грн.
Футляр до нагрудних знаків до почесних звань України (1500 шт.) – 124,00 грн.
Футляр до медалей (5 505 шт.) – 102,00грн.
2) Фізична особа – підприємець Сопов Олександр Михайлович – 952 450,0 грн., без ПДВ
Ціна одиниці товару (без ПДВ):
Футляр до ордена «За заслуги» І ступеня (50 шт.) – 850,00 грн.
Футляр до ордена «За заслуги» ІІ ступеня (100 шт.) – 230,00 грн.
Футляр до ордена «За заслуги» ІІІ ступеня (300 шт.) – 230,00 грн.
Футляр до ордена Богдана Хмельницького ІІ-ІІІ ступенів (100 шт.) – 230,00 грн.
Футляр до ордена «За мужність» ІІ-ІІІ ступенів (100 шт.) – 230,00 грн.
Футляр до ордена княгині Ольги І-ІІІ ступенів (300 шт.) – 230,00 грн.
Футляр до ордена Данила Галицького (250 шт.) – 230,00 грн.
Футляр до нагрудних знаків до почесних звань України (1500 шт.) – 100,00 грн.
Футляр до медалей (5 505 шт.) – 90,00грн.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення: -
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів 952 450,00 грн. (дев’ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста п'ятдесят грн.) без ПДВ
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів 1 135 260,00 грн. (один мільйон сто тридцять п’ять тисяч двісті шістдесят грн.) з ПДВ
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів 952 450,00 грн. (дев’ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста п'ятдесят грн.) без ПДВ
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 07.06.2016
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Фізична особа-підприємець Сопов Олександр Михайлович
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2000106914
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: 04086, м. Київ, вул. Грозненська, 18, кв. 81,
телефон/телефакс: (067) 209-22-80/(044) 424-53-14
10. Дата укладання договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 30.06.2016, 952 450,00 грн. (дев’ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста п'ятдесят грн.) без ПДВ
11. Підстави для прийняття рішення про не укладання договору про закупівлю (якщо таке мало місце): -
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися: -
12.1. Дата прийняття рішення: -
12.2. Підстави: -
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавствам вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер»
2) Фізична особа - підприємець Сопов Олександр Михайлович
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно
до статті 16 Закону: -
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставин, визначені статтею 17 Закону:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер»
2) Фізична особа - підприємець Сопов Олександр Михайлович
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника: -
14. Інформація про укладену рамкову угоду.
14.1. Дата і номер рамкової угоди: -
14.2. Учасники рамкової угоди: -
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду: -
14.4 Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді: -
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником: -
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників):
Оцінка пропозицій конкурсних торгів, які не були відхилені згідно з Законом
(у кількості не менше двох) здійснювалась на основі критерію «Ціна». Переможцем конкурсних торгів визнаний учасник, який відповідає кваліфікаційним критеріям та подав пропозицію конкурсних торгів, що відповідає умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та має найнижчу ціну.
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
- Заступник Керівника Державного управління справами, заступник голови комітету з конкурсних торгів |
Сарнацький Є.В. |
- Начальник Управління планування та економічного аналізу |
Гусєва О.В. |
- Начальник Управління юридичного забезпечення |
Єремєєнко М.О. |
- Заступник завідувача Відділу державних закупівель |
Колотій О.П. |
- Начальник Управління бухгалтерського обліку - головний бухгалтер |
Лемішко Н.Є. |
- Начальник Управління спецтелекомунікацій та систем захисту |
Онофрійчук В.О. |
- Завідувач Відділу державних закупівель, секретар комітету з конкурсних торгів |
Макарій Н.З. |
Заступник Керівника
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів ___________ С.І. ПРИЛИПКО