Казка, яка тривала 50 днів «Зима на ВДНГ», закінчилася. 3 03 грудня по 22 січня найбільший в Україні парк зимових розваг відвідало майже півмільйона гостей.
Головна льодова арена країни площею більше ніж 4000 м², Резиденція Діда Мороза, тюбінгові гірки, замок крижаних скульптур, театр вражень «Гуляндія», різдвяний ярмарок і смачна їжа від «Баварського двору», контактний зоопарк Animal Park, мотузковий парк і парк гойдалок – стали місцем відпочинку киян і гостей столиці в Національному комплексі «Експоцентр України».
«Цього року ми реалізували проект силами Національного комплексу «Експоцентр України» за підтримки партнерів. Для нас це був дуже важливий проект, що акумулював усі ресурси – менеджмент, креатив, комунальні й технічні сервіси. Ми зіткнулися з багатьма складнощами, але співробітники дуже завзято поставилися до проекту і нам вдалося створити необхідні умови для відпочинку наших гостей», – розповіла арт-директор ВДНГ Ольга Сафіна.
Робота над проектом тривала 4 місяці. Партнерами та співорганізаторами проекту стали сервіс продажу квитків «Укртікет», компанія SportLab, «Айс-Юа», Dinner’s, pr-агенція Don’tStop. Генеральним партнером – група компаній 1+1 та радіогрупа UMH.
Художник-декоратор проекту Марія Кобилецька в колаборації з компанією «Екта» створили унікальну діджитал-ялинку, яку було встановлено на головній площі.
«Уже другий рік поспіль завдяки зимовим активностям ВДНГ працює в холодний період. Це дозволяє утримувати темп розвитку. Цього року ми опиралися на досвід наших партнерів – проект «Зимова країна», що було організовано однією з найкращих команд StarLightEntertaiment. Наше рішення стосовно вільного входу дозволило збільшити кількість відвідувачів до півмільйона»,– розповів генеральний директор Національного комплексу «Експоцентр України» Максим Бахматов.
Після закінчення проекту роботу продовжать дві локації: перший в Україні Smart Robots Центр та унікальний сферичний кінотеатр Teleport360.
«Для нас це вкрай важливо, оскільки в концепції розвитку ВДНГ пріоритетними є інноваційні та освітні проекти. І відтепер два центральні павільйони системно працюють у форматі Edutainment (знання та враження)», – сказав директор з розвитку Макс Яковер.
Проект підтримали компанія «Київстар» і солодкий бренд «Світоч».
Через високу популярність у відвідувачів роботу замку крижаних скульптур, тюбінгових гірок, ярмарку та «Баварського двору» продовжено до Масляної, святкування якої на ВДНГ відбудеться 25–26 лютого.