1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне управління справами
1.2. Код за ЄДРПОУ: 00037256
1.3. Місцезнаходження: м. Київ-220, вул. Банкова, 11, індекс 01220
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти загального фонду Державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: частини та приладдя до обчислювальних машин (ДК 016:2010 – 26.20.4; ДК 021:2015 – 30125000-1) – витратні матеріали до устаткування автоматичного оброблення інформації для Адміністрації Президента України
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16 найменувань
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ-220, вул. Банкова, 11, Державне управління справами, індекс 01220
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: у 2016 році (за окремими замовленнями протягом п’яти робочих днів від дня отримання замовлення)
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): www.dus.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: від 19.04.2016
оголошення № 104028 (КОМ)
5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів: від 10.06.2016
оголошення № 130995 (КОМ)
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: -
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 09.06.2016
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: 30.06.2016
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення: -
підстава: -
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 303 889,32 грн. (триста три тисячі вісімсот вісімдесят дев'ять грн., 32 коп.) з ПДВ.
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):
1) Картридж до HP LaserJet 1300 (5 шт.) – 2 811,36 грн. з ПДВ;
2) Картридж до HP LaserJet 1022 (4 шт.) – 2 117,88 грн. з ПДВ;
3) Картридж до HP LaserJet 2035/2055 (25 шт.) – 2 476,68 грн. з ПДВ;
4) Картридж до HP LaserJet 1200 (12 шт.) – 2 409,78 грн. з ПДВ;
5) Картридж до HP LaserJet 2015 (15 шт.) – 2 757,84 грн. з ПДВ;
6) Картридж до Canon 728 (15 шт.) – 1 686,84 грн. з ПДВ;
7) Картридж до HP LaserJet 1100 (1 шт.) – 1 927,80 грн. з ПДВ;
8) Картридж до HP LaserJet 1320 (4 шт.) – 1 874,28 грн. з ПДВ;
9) Картридж до HP LJ 305А, жовтий (7 шт.) – 3 346,86 грн. з ПДВ;
10) Картридж до HP LJ 305А, синій (7 шт.) – 3 346,86 грн. з ПДВ;
11) Картридж до HP LJ 305Х, чорний (7 шт.) – 2 881,02 грн. з ПДВ;
12) Картридж до HP LJ 305А, червоний (7 шт.) – 3 346,86 грн. з ПДВ;
13) Картридж до HP Color LaserJet CP1025, чорний (126А) (4 шт.) – 1 435,14 грн. з ПДВ;
14) Картридж до HP Color LaserJet CP1025, синій (126А) (4 шт.) – 1 519,98 грн. з ПДВ;
15) Картридж до HP Color LaserJet CP1025, жовтий (126А) (4 шт.) – 1 519,98 грн. з ПДВ;
16) Картридж до HP Color LaserJet CН1025, червоний (126А) (4 шт.) – 1 519,98 грн. з ПДВ
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з додатковою відповідальністю «Інженерно-будівельна фірма «ЛДС»
9.2. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків: 22906244
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу: м. Київ, вул. Пушкінська, 41 індекс 01004,
телефон/телефакс: (044) 234-10-47 (044) 234-23-18
10. Інформація про рамкову угоду.
10.1. Дата та номер рамкової угоди. -
10.2. Учасники рамкової угоди. -
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду -
Заступник Керівника
Державного управління справами,
голова комітету з конкурсних торгів С.І. ПРИЛИПКО