Державне управління справами

Щодо розгляду запитів на отримання публічної інформації в Державному управлінні справами у 2019 році

У 2019 році на розгляд до Державного управління справами надійшов 281 запит на інформацію, з них:

електронною поштою – 240;

особисто – 1;

поштою – 20;

факсом – 1;

за належністю через вебсайт офіційного інтернет-представництва

Президента України – 19.

За категорією запитувачів інформаційні запити надійшли від:

фізичних осіб (громадян) – 109;

громадських організацій – 5;

засобів масової інформації – 164;

інших – 3.

 

Надіслано за належністю:

Апарату Верховної Ради України – 1;

Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1;

підприємствам, установам та організаціям, що перебувають

в управлінні Державного управління справами  – 58.

 

Запитувачів цікавила така інформація:

користування об’єктами нерухомості на територіях Будинку відпочинку “Конча-Заспа” та Комплексу відпочинку “Пуща-Водиця” Державного управління справами;

повний перелік підприємств, установ та організацій, що перебувають в управлінні Державного управління справами;

перелік державного майна, що перебуває в управлінні Державного управління справами та на балансах підвідомчих підприємств, установ і організацій;

витрати на обслуговування Президента України, Адміністрації (Офісу) Президента України та інших створених Президентом України органів і служб у 2018 та 2019 роках, у тому числі на офіційні закордонні візити та робочі поїздки до регіонів України Глави держави, організацію та проведення пресмарафону за участю Президента України В. Зеленського в будівлі Kyiv Food Market 10 жовтня 2019 року, помісячну заробітну плату та інші виплати Президенту України, Главі Адміністрації (Керівнику Офісу) Президента України та його заступникам, Керівнику Державного управління справами та його заступникам;

пільги, які згідно із законодавством мають Президенти України;

діяльність і фінансування Клінічної лікарні “Феофанія” Державного управління справами;

стан будівництва “Дитячої лікарні майбутнього”;

завершення реставрації Маріїнського палацу та можливість проведення там екскурсій;

проведення реконструкції будівлі Державного підприємства  “Національний центр ділового та культурного співробітництва “Український дім”;

загальна кількість і вартість виготовлених у 2018 році державних нагород, пам’ятних знаків і атрибутів до них;

діяльність і фінансування державних резиденцій, Державної організації “Резиденція “Синьогора”, Національної академії державного управління при Президентові України, Державного підприємства Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів “Гарант-сервіс”, Державного видавництва “Преса України” Державного управління справами, Державного підприємства “Укржитлосервіс”, Державної організації “Автобаза Державного управління справами”, Державного авіаційного підприємства “Україна”, Державного підприємства “Житомирський лікеро-горілчаний завод” та Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим;  

інші питання, пов’язані з діяльністю Державного управління справами.

Усі запити, що надійшли до Державного управління справами, розглянуто вчасно, надано повні та об’єктивні відповіді запитувачам і роз’яснення про право запитувачів інформації на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

У разі надходження до Державного управління справами інформаційних запитів, щодо яких Державне управління справами не є розпорядником запитуваної інформації, вони надсилалися належному розпорядникові з одночасним повідомленням про це запитувача.