Державне управління справами

Працівники Апарату Верховної Ради України розпочали навчання за програмами підвищення кваліфікації в НАДУ

10 квітня Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України разом з кафедрою парламентаризму та політичного менеджменту розпочали навчання працівників Апарату Верховної Ради України за професійною програмою з питань запобігання корупції (перший етап).

Метою заходу є засвоєння сучасних теоретичних і практичних знань, умінь щодо основних змін до положень антикорупційного законодавства; окреслення шляхів реалізації антикорупційної політики в Україні; набуття навичок, які сприятимуть запобіганню проявів корупційних дій.

Валентина Гошовська, директор Інституту підвищення кваліфікації керівних кадрів, завідувач кафедри парламентаризму та політичного менеджменту, відкрила комунікативний захід і звернулася з вітальним словом до учасників. У своєму виступі зосередила увагу присутніх на обговоренні актуальних питань, які сьогодні перебувають у центрі політичного дискурсу та пов’язані з навчанням державних службовців. Валентина Гошовська звернула увагу на необхідності модернізації знань і практичних навичок державних службовців з питань запобігання корупції задля уникнення корупційної складової.

У заході також узяли участь Перший заступник Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючий справами Петро Боднар, керівник секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань запобігання та протидії корупції Юрій Сорочик, керівник відділу з питань запобігання корупції Управління кадрів Апарату Верховної Ради України Олег Храпко.

Науково-практичну складову навчання працівників Апарату Верховної Ради України з питань запобігання корупції забезпечують науково-педагогічні працівники Національної академії, а також фахівці-експерти державних установ та інститутів громадянського суспільства.

Навчальна програма структурована для оволодіння новими компетенціями та навичками експоненціального розвитку технологій і прискореного зростання обсягу знань, передбачає ґрунтовне змістове наповнення, ознайомлення слухачів з теоретичним матеріалом під час тематичних дискусій, презентації лекцій. Виконання ситуаційних завдань дозволить слухачам самостійно опрацювати матеріал, отримати практичні інструменти для ефективної діяльності із запобігання корупції.