У 2021 році на розгляд до Державного управління справами надійшли 309 запитів на інформацію, з них:
електронною поштою – 270;
особисто – 2;
усно – 1;
поштою – 21;
за належністю через вебсайт офіційного інтернет-представництва
Президента України – 15.
За категорією запитувачів інформаційні запити надійшли від:
фізичних осіб (громадян) – 134;
громадських організацій – 4;
засобів масової інформації – 171.
Надіслано за належністю:
Державній судовій адміністрації України – 1;
Держаудитслужбі – 4;
Міністерству охорони здоров’я України – 1;
Офісу Президента України – 1;
Апарату Верховної Ради України – 1;
підприємствам, установам та організаціям, що перебувають
в управлінні Державного управління справами, – 125.
Запитувачів цікавила така інформація:
користування об’єктами нерухомості на територіях Будинку відпочинку “Конча-Заспа” Державного управління справами та Комплексу відпочинку “Пуща-Водиця” Державного управління справами;
списки користувачів (орендарів) об’єктів нерухомості на територіях Будинку відпочинку “Конча-Заспа” Державного управління справами та Комплексу відпочинку “Пуща-Водиця” Державного управління справами, а також результати проведення аудиту цих об’єктів на виконання протокольного рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2021 року;
повний перелік підприємств, установ та організацій, що перебувають в управлінні Державного управління справами;
витрати на забезпечення Президента України, Офісу Президента України, у тому числі на офіційні закордонні візити та робочі поїздки до регіонів України Глави держави, помісячну заробітну плату та інші виплати Президенту України, Керівнику Офісу Президента України та його заступникам, Керівнику Державного управління справами та його заступникам;
реалізація проєкту “Президентський університет”;
діяльність і фінансування Клінічної лікарні “Феофанія” Державного управління справами та Державної наукової установи “Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини” Державного управління справами;
доступність для всіх громадян обслуговування в Клінічній лікарні “Феофанія” Державного управління справами;
можливість проведення екскурсій в Маріїнському палаці, будинку Городецького та будівлі Офісу Президента України;
організація ковзанки та облаштування новорічного містечка біля будівлі Офісу Президента України;
оцінка заподіяної шкоди будівлі Офісу Президента України під час мітингу 20 березня 2021 року та суми витрат на її відновлення;
закупівля годинників у 2021 році для нагородження від Президента України;
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади генерального директора Державного підприємства “Національний культурно-мистецький та музейний комплекс “Мистецький арсенал”;
діяльність Азово-Сиваського національного природного заповідника, Державної організації “Резиденція “Синьогора”, Державної організації “Автобаза Державного управління справами” та Державного авіаційного підприємства “Україна”;
перелік земельних ділянок, які перебувають у користуванні Державного підприємства “Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв”;
меню їдальні, розташованої на території Офісу Президента України;
інші питання, пов’язані з діяльністю Державного управління справами.
Усі запити, що надійшли до Державного управління справами, розглянуто вчасно, надано повні та об’єктивні відповіді запитувачам і роз’яснення про право запитувачів інформації на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
У разі надходження до Державного управління справами інформаційних запитів, щодо яких Державне управління справами не є розпорядником запитуваної інформації, вони надсилалися належному розпорядникові з одночасним повідомленням про це запитувача.